söndag 25 november 2007

Back to Byske.

Vi var och hade en fantastisk spelning på Lanternan i Byske igår :) 
Vi underhöll Lövångers Bröd före (jazz), under (soul, Motown) och efter maten (dans, schlager, country och allmänt röj). Vår publik var fantastisk! De ville ha extranummer redan från första set! Det var verkligen jättekul. :)
Ett stort tack till Jörgen från Artistkontoret också. Det är ett sant nöje att jobba med någon som har sådan koll och är så trevlig! Han hade verkligen ordnat en lyckad kväll.

En rolig detalj var att Per, min nya chef, själv rutinerad musiker och vansinnigt trevlig, dök upp och jobbade under kvällen. Alltid kul att få visa vad man gör och kan för någon som har sådan erfarenhet av branschen...

Patrik Öhlund dök också upp och gjorde ett klockrent framträdande. Supercool röst, otroligt säker och ett sant nöje att få se!

Jag har dock förlorat rösten tillfälligt... det är inte så bra att sjunga mycket när man är förkyld, även om det känns ok när man gör det. Men förhoppningsvis kan jag kurera mig till nästa helgs gig. Då blir det bland annat en kväll av soft piano och sång till två sittningar med julbord. Äntligen får jag plocka fram jullåtarna! *ler*

3 kommentarer:

Lena S sa...

Wow! Stiligt.....och bra med kontakter. Du, när är eran hemsida klar egentligen?

Helena sa...

jaaa.... jag vet.. den är på G. det tar bara liiiite längre än vad jag först trodde. men den är snygg så det är värt att vänta på ;)

Lena S sa...

Åkej....vänta-vänta-vänta.... :-D

(host...snörvel)