lördag 3 november 2007

Superfredag!

Jag hade nog världens bästa fredag igår!
Först hade jag mina fantastiska Show-elever. Det var avslutning och de hade 4 föreställningar under eftermiddagen. De var magiska!! Ett fantastiskt gäng på 7 tjejer som gav järnet! Otroligt roligt. SVT kom förbi och kollade in oss och resultatet blev att vi hamnade på regionala nyheter på 2:an kl 19 igår :) *stolt*

Sedan åkte jag hem och piffade mig och gick med Världens-Bästa-Stefan på cocktailparty på Johanna i Parken, som nu hade sin "riktiga" invigning. De har renoverat klart och jag måste säga att resultatet är imponerade. Mycket fräscht och modernt. Vi hade hur roligt som helst.

I morse när vi vaknade hade det snöat för första gången denna vinter. Magiskt :) Allt var vitt och ljust.

...så jag måste säga att min första lediga helg (eller i alla fall första lediga lördag) på 4 veckor inte kunde ha börjat bättre!

2 kommentarer:

Blomster sa...

Inte dåligt att bli med i tv!! Synd att jag missade det... låter som en kul helg i övrigt också! Skönt med lite ledigt! kram

Jenny. sa...

Låter förjävla niiiice...:)