torsdag 22 november 2007

*snörvel*

Åh... är sjuk.
Jag har inte tid att vara sjuk, så jag tänker sluta med det..NU!!

...häpp, det funkade inte. *mummelmutter*
Nu då!!?
Nähä *snörvel*

Jag har iaf min nya fiiiina MacBook som håller mig sällskap :)
Jag kan inte förstå hur jag har klarat mig utan den tidigare. Den är perfekt. Snygg. Smart.
Varför har jag inte haft en Mac tidigare? *funderafundera*

Jag har ägnat mina sjukdagar åt att ladda in alla mina bakgrunder i min nya MacBook (älskar att säga det). Det tog ung. 1 1/2 dag... Det var en hel del låtar visade det sig. Det bästa är att jag nu kan köra bakgrunderna direkt från min laptop, istället för att köra med CD-skivor. Det ger mig en enorm flexibilitet när det kommer till uppläggen på mina gig. Helt genialiskt!!

Jag kan inte tacka Väldens-Bästa-Stefan nog mycket för denna underbara julklapp... men jag ska göra flera ordentliga försök!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Aj då...då kanske det inte blir nån sångövning på söndag heller? Nu när du är sjuk..hursom helst inte kul för dej! Krya på dej! : )

Mac är den bästa datorn!

Maria