söndag 2 december 2007

Vindeln är vackert som ett vykort!

Kom just hem från en spelning i Vindeln. Vi körde jullåtar med piano/sång till två julbordssittningar. Maten var godare än alla julbord jag förtärt och personalen var supertrevlig!
En av tjejerna som serverade kom faktiskt fram till mig när vi var klara och gav mig jordens bästa komplimang :) Jag citerar; "Jag måste bara säga det så att du också hör det - du sjunger så fantastiskt bra. Du är jätteduktig och du passar att sjunga sådan här musik också. Jag tycker faktiskt att du sjunger bättre än Carola

..mitt hjärta slog en volt och jag hickade till av glädje. Bättre än CAROLA ...man tackar! Det är stort...

5 kommentarer:

Björnen sa...

grattis vännen!

Bättre än Carola, det är grejer det:)

/Björnen

Helena sa...

Haha tack tack. Hon kan ju ha varit tondöv, men eftersom perception är lika med sanning så väljer jag att tro att hon vet vad hon snackar om och då är det jävligt kul :)
...det är iofs alltid kul att bli jämförd me Carola och vinna!
.kl 4...? sover du aldrig?

Lena S sa...

Jag tycker det är ett fint förhållningssätt att bli jätteglad för alla komplimanger man får. Det tyder på att man mår bra i sig själv och är ödmjuk. Då är det som det ska vara. (Jag brukar alltid försöka hitta fel i komplimanger och vid sidan om att jag gör mig själv en otjänst så är det rätt sågande mot den som ger komplimangen också....)

Kram!

Jenny. sa...

Men darling, the top in nådd! Ha ha ha, vad härligt det är med folk som vet hur de ska uttrycka sig! Grattis :)

Anonym sa...

Bättre en Carola?
Å Ja, det är du!
Hon kan ju inte ens sjunga, har inte förändrat sin röst eller sätt på 20 år, sjunger antingen med en barnslig röst eller så skriker hon.

Så du är då 100 ggr bättre än henne! : )

Maria