onsdag 14 november 2007

Kortisonspruta rätt in i höften!

Det är grejer det!! Ni skulle bara veta *skratt*
Jag har riktigt ont i höften ett tag och nu hade det blivit värre med smärta som strålade ner längs hela benet och grejer. Det gör det lite svårt att le mot kunderna, så jag sjukskrev mig idag och åkte upp på vårdcentralen. Inflammation i höften och en spruta på köpet!

Doktorn sa åt mig att vila... jag sa "troligt!" ...sedan sa jag..."öööeeeehh jag menar, jag har väldigt mycket just nu och kan inte riktigt hitta tid att ta det lugnt på så blablablabla..?"

Då sa doktorn att om jag inte blev bättre så måste jag till sjukgymnast.

Jaha sa jag *mummelmummel*

Hur får man ens inflamation i höften??? ...och våga inte säga att det beror på högklackade skor och dess överanvändning!!!

Det är många som läser inlägget och jag vill så här *räknaräknatänkatänka* 3 1/2 år senare påpeka att sprutan inte hjälpte ett skit. Den gjorde bara ont.

Haha, pratade nyss med Björnen på MSN! Han har drömt om mig. Det vara bara att instämma i hypotesen, att det var jag som figurerat i drömmen, efter att jag fått veta vad jag pratade om...i hans dröm alltså..men det kan jag inte skriva här *hahaha*
Så nu måste jag gå ut och köpa mig en turkos klänning!!!

...är dock inte helt på det klara över vad han gjorde med mitt ben...

Saknar både Björnen och SjörövarJennyn.... massor.

5 kommentarer:

Lena S sa...

Jag antar att det gjorde lika ont som när de stack en kortisonspruta nere vid svanskotan på mig. Inflammation i nåt muskelfäste.... AJ.

Jenny. sa...

Men bo int så långt bort då! ;)

Jenny. sa...

För fan.

Lena S sa...

Hej Helenan!
"Karl-Bertil Jonsson är viktigare än Kalle Anka på Julafton."

Så heter klubben :-)

Hoppas du mår bättre snart, inge kul med feber! Får jag det så tror jag alltid att jag ska dö.

Helena sa...

Det är många som läser inlägget och jag vill så här *räknaräknatänkatänka* 3 1/2 år senare påpeka att sprutan inte hjälpte ett skit. Den gjorde bara ont.