torsdag 22 november 2007

Scrubs goes Broadway Muscal!!

Jag sitter här i soffan och snörvlar *sniff* och funderar på om jag kanske skulle gå och bädda ner mig *host*. Så plötsligt börjar Scrubs - och det brukar ju vara ganska roligt så jag stannar i soffan... Det visar sig vara ett musikal-avsnitt av scrubs!!!! Need I say more?!?
Det är helt magiskt! Låtarna, arrangemangen och texterna skulle platsa på vilken musikalscen som helst!





...jag önskar att mitt liv var som en musikal.. (det kan vara febern som talar) Tänk om alla sjöng allt hela tiden, i snygga stämmor.. Tänk om livet hade en temalåt..givetvis i en musikstil som passar stämningen. Tänk om alla plötsligt strålade samman i ett koreograferat sång och dansnummer utan någon egentlig anledning förutom att man var tillräckligt många för att kunna göra det :)

Sign me up!

1 kommentar:

Lena S sa...

Ja. Just det där med att brista ut i spontan sång och dans med alla runt omkring. Har jag också tänkt på. Och jag har ingen feber...