torsdag 13 december 2007

Julkänslan har äntligen infunnit sig!

Jag hjälpte den på traven med ett aggressivt behandlingsprogram bestående av pynt, julmusik, griljerad skinka och (viktigast av allt) lagandet av mammas köttbullar.... (min mammas, inte mamma scans) ...kvällen avslutades med julklappsinslagning :)
Imorgon ska jag baka magiska lussebullar och göra kärlknöl....och kanske, kanske släpa upp granen från källaren och proppa den full med pynt och glitter bara för att försäkra mig om att känslan inte försvinner ;) ...kanske köper Karl-Bertil Jonssons jul på DVD också, bara för att gardera mig..

Jag var på ett kort möte angående min hemsida igår.... den innehåller glitter!!!!! ..need I say more?
Jag ska bara fixa lie text till den medan de ordnar det sista så är den klar innan jul!! :D

3 kommentarer:

Jenny. sa...

Jag fick julstjärnorna att lysa! Båda två :)

Helena sa...

Hahahaaaaa...vad är klockan vännen? Hur länge höll du på? ...vad var det för fel?

Lena S sa...

Hahahahaha. Ja kolla tiden. Jag ligger grymt i lä.