måndag 17 december 2007

Träning.

Var och tränade igår. Guuuuud så skönt!
Jag har inte riktigt hunnit med att träna på sistone, dygnets timmar har liksom tagit slut vid 24..
Det är faktiskt otroligt hur lite träning kan få tankarna att klarna. Till exempel så kom jag fram till att om jag fortsätter så här så kommer jag att gå in i väggen, vilket betyder att jag måste göra lite förändringar i mitt liv. Hur tråkigt det än är så måste jag välja bort något... på så sätt kommer jag dessutom att ha tid över att umgås med min man och mina vänner.

Jag fick även ett erbjudande om att leda yogaklasser på Hälsostudion till våren :) Jag ska fundera på det. Det skulle betyda att jag fick utbildningar och åka på konvent gratis... lockande, men jag kan inte avsäga mig en massa saker för att sedan ta på mig mer.. *tänkatänka*

Världens-bästa-Stefan gjorde illa sig på träningen igår...han har en rejäl blödning i höger lår.. *tycka synd*

1 kommentar:

Lena S sa...

Det är sådär... Bra att du upptäckte att du ska sålla. Då kommer du nog aldrig att gå in i väggen.

Jag har inte tränat på en månad, varit sjuk för mycket. Men nu verkar det vända och jag ska cykla på en träningscyel som mina föräldrar har här. Det får duga som upptrappning.