måndag 10 december 2007

Noel

Köpte Josh Grobans julskiva Noel förra veckan och jag har inte slutat snyfta än ;) Den är faktiskt vansinnigt vacker.. killen vet hur man placerar en ton eller tre.

I övrigt så har jag inte riktigt uppnått julstämning i år. Jag vet inte om det bror på att jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit pynta, baka, laga mat och köpa julklappar.. det i kombination med att det regnar här med jämna mellanrum känns som ett recept för en riktigt juldödare.

Det som håller julstämningen borta är också det som håller mig borta från bloggandet... livet är åter igen i vägen för mitt bloggande :/

Jag kan dock berätta att jag för ett tag sedan fick ett erbjudande om att åka och showa på en av Ålandsbåtarna på nyår!!! Jävligt (ursäkta svordomen) kul att bli erbjuden ett sådant gig på så kort tid.. Känns som värsta erkännandet *klappar mig själv på axeln*

...nu ska bara hemsidan bli klar så är vi på G på riktigt.

1 kommentar:

Lena S sa...

SåDÄRja. Ta det!

Så han har släppt en skiva? Det har jag missat och det ska kollas upp. Jag gillar hans röst. Passar på att tipsa om en jättesöt liten julvisa som Nisse Landgren sjöng in till förra året. Finns på hans platta "Nisse Landgren and friends" eller nåt. Maybe this christmas heter låten. Jättesöt.