måndag 6 augusti 2007

OK...jag hade fel..

Jag måste erkänna att jag hade fel..
Karaoke är jordens bästa uppfinning!!!! Inte REA som jag tidigare gjort gällande.. (även om REA kommer god tvåa).

Var på karaokeparty i helgen och sjöng skiten ur allt!! ;)
Jag har en bekant som extraknäcker som karaokevärd.. Han älskar karaoke, har en stor anläggning, med fyra toppar och lika många mikrofoner, som han vid dessa partyn monterar upp i sitt normalstora vardagsrum och texterna visas på en stor bioduk. Erkänn att ni skulle ha vart där!!?
Som jag sa så sjöng jag skiten ur allt! :) Min röst, visade det sig, är av någon anledning bättre än någonsin! Det är faktiskt skitkul när man bara behöver tänka hur man skulle vilja göra och det automatiskt blir så (hur kluriga saker man än kommer på) utan någon större ansträngning..

...det enda problemet var...att jag sjöng skiten ur allt... Fick onda blickar av tjejerna och kåta blicken från killarna...som vanligt då med andra ord! hahaha
Jag gjorde faktiskt ett desperat försök att få åtminstone en tjej att gilla mig och erbjöd att vi skulle sjunga duett... Hon hakade på och blev positivt inställd men de andra tjejerna vart surare..man kan inte vinna alla..

Och om du inte gillar karaoke får kolla på detta och bli omvänd :)

Inga kommentarer: