torsdag 2 augusti 2007

Oj då...

Jag hade visst lite konstiga inställningar på min blogg såg jag..Nu har jag i alla fall ställt in så att alla kan lämna kommentarer (inte bara inloggade medlemmar)

Fyndade på rean igår. Resultatet blev att jag nu ser ut som om jag tillhör casten på Flashdance *skratt* Benvärmare, höga klackar, svarta strumpbyxor och vad jag misstänker egentligen är en lång huvtröja, men som jag använder som klänning *flinar*

..den som uppfann REA (någon måste ju ha varit först) borde få ett pris, eller åtminstone patentpengar. Det är ju kanske jordens bästa uppfinning!!

Vad är det med benvärmare och höga klackar förresten? Killar kan inte sluta dregla...och för någon dag sedan vart jag till och med förföljd av vad som antingen är en blivande skofetischist eller en framtida transa på ca 7 år. *skratt* Han fick syn på mig, tittade ner på mina ben, släppte mammas hand och började gå efter mig i butiken..läääänge..hahaha..
Jag gillar dem i alla fall (fick inte ha några för morsan på 80-talet *stackars mig*), de värmer och ger illusionen av att jag både är påklädd (trots den horkorta kjolen) och kan dansa *ler*

1 kommentar:

Lena S sa...

Jag handlar nästan bara på rea...det är världens bästa koncept. Å så är jag snål :-D

Flyttar till Ljusdal! :-S