onsdag 31 oktober 2007

Upp som en sol...

Jag fick göra ett personlighetstest igår. Sedan fick jag göra ett till som även praoade som intelligenstest - Det sista testet kallades för PIP-test, vilket jag tyckte var riktigt roligt...ingen annan förstod dock skämtet.
Efter det första testet fick jag veta hur jag är ...vilket var kul, men hela testet bygger ju på att man besitter någon sorts självinsikt eftersom man ska svara på frågor om hur man är så då vet man väl redan det? Det var iaf ganska kul att läsa en sammanställning av den egna personligheten. Måste säga att jag tycker att jag var ganska bra! *skratt*
Efter IQ-testet kände jag mig dessutom ganska smart (nu har jag inte fått några svar, så jag kan ha lurat mig själv och i så fall är jag korkad med en något vriden verklighetsupppfattning).

Var på arbetsintervju på Stadium idag. Nu undrar ni varför jag går på intervju på ett ställe jag redan jobbar på.. men man måste göra det om man vill ha något fast. Jag har under den korta tid jag jobbat där lyckats imponera och charma de flesta och jag trivs riktigt bra. Humöret var på topp eftersom jag vet att de söker folk till flera tjänster och jag som sagt gjort ett bra intryck...så kom intervjun.. *mörker* Jag fick i princip förklarat för mig att jag inte var påtänkt för något fast eller vick, utan att de skulle "se vilka timmar som blir över" åt mig... *suck*

...vart tog min vridna verklighetsuppfattning vägen?! ...kände mig ganska.. liten.. och inte särskillt uppskattad alls.. Det kanske är så att man kan gå omkring och låtsas när ingen säger nå't till en direkt..vilket innebär att jag har gravt missuppfattat hur mycket jag borde trivas på jobbet..

Jaja..nu ska jag gå och ha showskola med kids som inte har dessa problem än.. lyckostar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin du är...