torsdag 11 oktober 2007

Stadium

..på dagen vandrar hon i staden som en...eh...vanlig kvinna? (vet egentligen inte vad jag vill säga med det, är ganska trött)

Jag har i alla fall skaffat mig världens bästa dagjobb!! Jag jobbar numera extra på Stadium i Skellefteå :) Jag stortrivs! Det är jävligt enklelt: hej!, le, ta emot vara, slå in vara, le, be om pengar, le, ta pengar, le, lägga i påse, hej då! le* (vilket gör att det inte är svårt att imponera på chefen) och socialt + att man får härliga 20% i personalrabatt! Det enda jobbiga är att man måste stå hela tiden.. har skitont i benen och fötterna *aj halta halta hasa sucka duns grubbelgrubbelgammalgrubbel*

Har jobbat hela veckan men är ledig imorgon :)

Sitter i övrigt fortfarande och förundras över hur bra det gick i lördags. Det är jävligt kul när ens idéer får sådan respons. Har en massa grejer som jag skulle vilja pröva, får väl sitta och knåpa på det imorgon :)

tjipp!

Inga kommentarer: