fredag 12 oktober 2007

Rullar på

Shit vad det händer mycket just nu!
Fick jobb och mer job och massor jobb, samtidigt som det verkligen börjar ta fart för Showcase!
Ser ut att bli fullt upp november-december och förhoppningsvis har vi en juste hemsida snart :)
Full fart med andra ord!

Har jobbat som en tok i veckan och nästa vecka blir värre. Är ledig idag (fredag) och vet inte när jag är ledig igen. Hade de bästa intentioner att åka och träna men.. *mummel mutter*

Min dag fram till nu:
Jag sov till strax före 12 idag. *mardrömmar mutter*
Klev upp *hasa hasa släpa mummel*
Slog på TV:n *space*
Kaffe
TV *space*
Dator *blogga facebook förlora i betapet mutter mummel*

...jag ska ta en prommenad i alla fall :) Jobbar i helgen, men tror tat jag ska kunna klämma in lite träning där oxå. Behövde vila kändes det som.

..mitt nya favorituttryck (som inte är så nytt): ..dra åt pipsvängen! *hihi*

2 kommentarer:

Jenny. sa...

Fan vad coolt att det rullar! :)

Helena sa...

Ja, jävligt skönt :) Lite jobbigt bara att allt liksom kom på samma gång.. vill inte klaga, men det exploderade liksom: "vanligt jobb", elever, mer elever, yogaklass och så gigen då..