måndag 15 oktober 2007

Trööööötttt...

Klockan ringer *ignorera*
Klockan ringer igen *men kan du vara tyst nån gång!?! hålla på och..mummel*
Klockan ringer igen *mummel mutter sura*
Kliva upp *släpa hasa hasa mummel*
Kaffe *alla vet att Helenan - morgonmonstret måste ha kaffe*
(haha såg just att allt började på K!)
Fortfarande levande död *immun mot kaffe? mummel*
Sminka, borsta, kamma, piffa
Åka med Stefan till hans jobb *behöver mer kaffe*
Jag: -God morgon *basröst harkel host*
Erik: -Det var då värst vad du var pigg då!
Jag: -Haha, va nä..? *mummel*
Kaffe!
Jag: -Är detta den STORA muggen?!! Det var då den minsta stora mugg jag har sett.. *mummel'
Mattias: -Pratar du med mig?
Jag: Haha, va nä..? *mutter*

Blir en bra dag idag känner jag.
Är nog sjuk oxå, Stefan har legat sjuk hela helgen och jag tänker inte ens gå in på hur dålig han har varit eftersom detaljerna är ganska..äckliga.. Jag är i alla fall hes, hostig, har ont i halsen och i munnen.. (det sista känns lite skumt)..och jag har sångelever idag.. Får försöka vara tyst (yeah right).

Dagens diss: If ass had another name, it would be yo(ure) face!

1 kommentar:

Lena S sa...

Kände den där obehagliga men dock välbekanta värken i armar och ben idag. Tänker inte bli förkyld. Ska kämpa in i döden.

Krya på er!