tisdag 30 oktober 2007

Karaoke!!

Var på Karaokeparty hos Nina och Patrik i helgen. Som vanligt var det hur kul som helst.
Gjorde dock en liten notering (i fyllan och villan): Det var bara jag av tjejerna som sjöng. De andra brudarna hängde i köket och vägrade hälsa - trots att jag körde mitt allra bästa hej-hej-in-yo-face-tjenamoss.. man får tydligen inte kunna sjunga på karaoke-partyn..
Det slutatde iaf med att jag hängde med grabbarna i vardagsrummet och sjöng skiten ur grejerna. :) (att killarna hängde med mig kanske inte ökade på min popularitet bland tjejerna direkt...men vid det laget sket jag i vilket) Vi hade iaf skitkul och avslutatde med Highway to Hell innan vi packade ihop och begav oss ut på Johanna/Station 8.
Där möttes vi av Världens-Bästa-Stefan och herrklubben som hade hängt på Nordic lights innan. Jag måste säga att det känns ganska bra att komma in på ett ställe och genast vara omgiven av ett tiotal män! *skratt* ...man blir ganska snabbt på riktigt bra humör när man hänger med de killarna.

På söndagen stapplade jag in till stan och jobbade på Stadium.. var kanske inte i mitt esse, men det var det värt! Det var faktiskt länge sedan jag hade så roligt..det var iof länge sedan jag var ledig...och ute.. men det har säkert ingenting med saken att göra ;)

Inga kommentarer: