tisdag 12 juni 2007

Sommar

Inget säger sommar som pollen.
Åh, du underbara snuva!
Lungor som piper och ögon som kliar,
inget säger sommar som pollen!

Jag har nu röstat och kommit fram till att, om man bortser från den fabulöst gigantiska mängd pollen som ligger som ett dammigt duntäcke över Sverige, så är sommaren min favoritårstid.

En stor anledning till detta är att jag fyller år på sommaren :) ...om 3 dagar för att vara exakt.
I vanlig ordning så känner jag mig smartare, snyggare, starkare ...bättre helt enkelt. Som en uppdaterad version av mig själv. Nu ska jag bara vinna 50.000 kr/månad i 25 år så ligger jag helt enligt planerna *ler*

2 kommentarer:

Jenny. sa...

Ha ha! Blogga sa jag! :)

Pär Westling sa...

Jag vet vad du pratar om... För att inte tala om kranen. Den rinner kontant! snörvel.

Hade gött