onsdag 27 juni 2007

200 besök!

Måste firas!

Hade en rolig dag igår.. Provade frisyrer och insåg att jag kanske skule ha blivit frisör eller i alla fall "Uppsättare av Fabulöst Snygga Festfrissor" *flinar* (så där ja, nu fick jag använda fabulöst i en mening oxå) Jag var riktigt nöjd faktiskt..

Är tillbaka på 68 kilo (som jag vägde innan både min födelsedag och midsommar) och är ganska nöjd med det. Ska dra igång med yogan på allvar nu tänkte jag, känner att min kropp behöver det.

Ordnade en fin present idag :)
Jag borde kanske ha blivit "hittare av den perfekta presenten" istället för frisör... Svårt att välja vad jag "borde ha blivit"..*skratt*

4 kommentarer:

Jenny. sa...

Har köpt nytt/mera löshår äntligen...Samma som det jag fick av dig. Håller det verkligen för att locka korkskruvar i? Kan lika gärna fråga en som vet innan jag provar. Det jag fick av dig blev ju lite gammalt och ville självdö direkt jag gjorde nåt annat än att platta det och de senaste månaderna började det även platta sig självt bara för att slippa tången så jag tror inte det håret är en bra referens...

Och GRATTIS till att äntligen vara lite nöjd med din kropp! :) Det var riktigt skönt att höra...Det är så tråkigt när det bara är jag av oss två som fattar att du är snygg!

Helena sa...

Haha! Sötis :)

Jo det funkar skitbra att locka det med plattången :) Inget medel i innan och spray när du är nöjd..

Mitt hår håller fortfarande asbra! Jag är så jävla nöjd alltså... Har du köpt bara långa den här gången då? Min korta är egentligen kortare än mitt eget hår nu, men jag använder den för att få volym..

Björnen sa...

Ja, långt hår på snöre som jag har mätt och vikt dubbelt och SYTT! själv...fy fan vad fult. Jag är löjligt sopig på att sy...Men det håller ihop i alla fall. Då ska jag prova locka det då...Ska tvinga nån att klippa det i etapper åt mig bara. Och mitt eget hår. Kanske frisören...Neeeeej, de klipper ju bara fel.

Jenny. sa...

Vaddå Björn? JAG sa.....