onsdag 13 juni 2007

Saliga äro de som bloggar ty de skola leva i evighet.

...eller nå't. *haha*

Jag har fått äran att lägga på sång till en låt som ska användas i ett nytt spel! Shit vad kul det ska bli. Låten är riktigt bra också. Det är som en korsning av Enya och gammal flerstämmig koral munksång (..typ).

..när jag läser beskrivningen jag skrivit så vet jag inte om det hjälpte så mycket... den gjorde nästan mig förvirrad. *ler*

Annars intet nytt.

Jag lever nästan hela mitt liv på nätet numera känns det som.
Jag handlar musik och kläder på nätet.
Jag gör research och letar reda på folk på nätet.
Jag bloggar och deltar i olika forum.
Jag kontaktar mina kunder via mail.
...trivs som fisken i vattnet, men jag kan inte låta bli att känna att när jag loggar ut så borde världen se lite mer futuristisk ut (nu skulle det ju inte vara futuristiskt om det var nu...men ni kanske fattar). Jag tänker mig nå't i stil med A.I., I Robot och de där filmerna från 70-talet som handlade om framtiden. Lite mer strömlinjeformad liksom...

Inga kommentarer: