fredag 29 juni 2007

Jury duty

Idag har jag suttit och bedömt Småstjärnor på stora scenen. :) (det är skelleftefestival för hela slanten)
Fick inte säga något dumt eller drygt (vilket jag kände var lite hämmande, då dryghet är en vital del i min natur) och ibland var det lite svårt att komma på nå't bra att säga som faktiskt stämde....men det var jätteroligt! Och vissa var faktiskt riktigt bra.. tror att jag ska sno en del mooves till Showcase ;)
Imorgon är det final och det kan bli tufft att kora en vinnare..

Jag har även varit tvungen att rycka in på Medborgarskolan en hel del på sista tiden. De håller i ett projekt som kommunen har fuckat upp totalt, under ledning av en kille som fördriver sin halvtid genom att dricka kaffe... Jag kanske inte behöver beskriva det kaos som råder...?
Det känns i alla fall jävligt kul att det är mig de vänder sig till i kris och att man får lite erkännande för den kompetens man besitter..

Nu ska jag strax kila hem, duscha, sova nån timme och sedan ge mig ut i festvalyran och prova öltälten.

See you on the other side!

2 kommentarer:

Stifflert sa...

Ha ha ha!! Vad du är elak! Nåt bra som faktiskt stämde. Moahahahahaaa!!! Gillar!

Jenny. sa...

hihihi