torsdag 8 september 2011

Inspirerande att inspirera

Det var ett tag sedan jag skrev och det beror mest på att jag har haft fullt upp med annat, men också till viss del att jag inte hittat inspirationen att skriva. Men nu är det nya tag! Jag har pratat med människor omkring mig som blivit inspirerade av mitt korståg mot onödiga tillsatser och jag i min tur blir inspirerad av dem.

Så, för att fira detta vill jag här tipsa om två fantastiska nyheter fria från tillsatser:

Skånemejeriers Äkta Frukt Yoghurt (helt fri från tillsatser och därför helt äkta...på riktigt!)


...och Kavli Deli Äkta Majonnäs som också den är helt utan tillsatser. Den innehåller bara sådant du kan hitta i ditt eget kök och därför säljs den i kyldisken. Den finns i de tre smakerna Majonnäs, Aioli och Chili Aioli (alla utan tillsatser!).




So, I'm back!

Inga kommentarer: