fredag 14 mars 2008

Petter rockar!

Var på station 8 igår. Det var artistsläpp inför Skelleftefestivalen och Petter var liveartisten för kvällen.

Jag har alltid tyckt att Petter är den bra artist och gillat en del av låtarna, men aldrig köpt någon skiva. Jag måste säga att jag blev oehört imponerad av honom som liveartist. Det var 300% från början till slut! Jävligt kul att se. Jag skulle bli förvånad om det inte var några som gick och köpte sig en skiva eller två efter igår :)

Det var annan underhållning den kvällen, men jag väljer att inte uttala mig om den. Om någon vill veta min åsikt så får de helt enkelt fråga.


1 kommentar:

Lena S sa...

Mmmm..Petter är skön. Har aldrig fått se honom live, dock. Och Mange Schmidt gillar jag också. Haha intresseklubben antecknar, varför skriver jag så tråkiga kommentarer???