måndag 4 februari 2008

Hemma igen.

Så var jag hemma igen...
Helgen började helt fantastiskt med kanske mitt livs mest givande möte och fortsatte lika undrebart med trevliga människor, god mat, festande, båtmässa, shopping, underbart kaffe blablablablabla......

Resultatet av mötet:

Showen har efter helgen fått en tydlig och klar riktning.

Jag fick ett erbjudande om showjobb i 7 månader ute i Europa, men eftersom vi bor där vi bor så skulle det vara omöligt att hålla relationen flytande. Jag måste vara nära den jag älskar.

Fick bättre koll på vad som efterfrågas.

Fick lite inside info ang. kommande musikalprojekt som jag kanske har en chans att få roll i. Jag älskar ju musikal, som alla vet, och skulle inte kunna tacka nej om chansen dök upp :P


Allt som allt en vansinnigt lyckad helg. Jag grät nästan när vi var tvugna att åka hem igen. Det är jobbigt att åka bort och känna att man kommit hem bara för att sedan åka hem igen och känna att man åker åt fel håll....

1 kommentar:

Lena S sa...

Synd på showjobbet, men man väljer ju tveklöst med hjärtat!