söndag 11 maj 2008

Stadium Hallelujah!

...var titeln på personalfesten igår *flinar* Det var riktigt roligt. Alla som någonsin hade jobbat på Stadium i Skellefteå var bjudna och det kom folk som sedan länge hade flytt stan och som man aldrig hade träffat på. Vansinnigt roligt, vansinne, galenskap, uppfriskande, värmande och ett perfekt tillfälle att fira min nya tjänst.

Tråkigt nog så är jag vansinnigt överarbetad och vaknar med huvudvärk varje morgon, så jag orkade inte hänga med ut vid tolvtiden. Jag tänkte att jag skulle ta tag i stressen på ett mer konstruktivt sätt än att knapra värktabletter och gick hem för att sova istället.. Undrar om det genererar en vuxenpoäng kanske...? I så fall har jag samlat ihop...4 tror jag.

  • Gift
  • Bor i radhus
  • Äger ett Visakort
  • Tänker på min hälsa

Apropå hälsoaspekten och dess relation till ålder:
När man drar på sig ett par inlines eller ställer sig på en skateboard (gäller nybörjare) och samtidigt för sin inre syn kan se alla hemska olyckor, benbrott och blodbad man kan råka ut för, då vet man att man blivit gammal *skratt*


Hahahahahahahahaaaaa
Om man skriver stan och trycker på autostavning kommer följande alternativ upp:
St an
Satan
Stank

...den som skrivit förslagen har varit i Skellefteå!!

Inga kommentarer: