torsdag 8 maj 2008

Jobb lönar sig!

Jag har under en tid jobbat häcken av mig på stadium och förra veckan sökte jag en tjänst där som jag inte riktigt trodde att jag skulle kunna få - jobbet som Merch. En Merch är den som byter kläder på skyltdockorna, men de bestämmer också i stort sett hur allt i butiken skall exponeras och vart saker och kläder ska vara... och nu är det jobbet mitt!! :) Och i en stor butik med två våningar..

Jag är så glad att jag har fått förtroendet från cheferna och de jag jobbar med och det skadar ju inte att tjänsten är på 75% och innebär att jag aldrig behöver jobba fredagar eller helg om jag inte vill, det lämnar ju helt öppet för inbokning av gig, samtidigt som jag har en stadig inkomst. Det svider inte heller att jag får en löneökning på 1000:- i månaden :D

Life is sweet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis

Anonym sa...

Grattis, vad roligt att du fick jobbet!! :) Hoppas du får en trevlig helg också! kram

Lena S sa...

Men grattis!!! 75% är jättebra, man klarar sig lätt på det. Jag har typ 85 och det är ju mer än tillräckligt.

Anonym sa...

Grattis än en gång. Du kommer att äga, men gör förvisso det redan. / Syster Yster.