måndag 24 september 2007

Teoriprov

Spänningen är olidlig..

Vaknade klockan 5 och kunde inte somna om.
Låg istället och vred mig. Övervägde skarpt att lappa till "snarkmaskinen" som låg bredvid mig, vilket jag inte gjorde, eftersom snarkningarna inte var det som hade väckt mig, utan bara en till grej att störa sig på och nu vill jag ha både insiktspoäng och snällpoäng för detta!! ..klockan var ju ändå bara 5 och att min hjärna förväntas fungera så bra på morgonen är omänskligt...*mummel mummel mutter mummel*

Klev uppp strax före sju.
Vill hinna käka frukost eller åtminstone få i mig en kopp kaffe innan jag träffar andra människor (det vill "andra människor" oxå... *mummel mutter*).

Tog på mig ansiktet. Man ska ju fotografera sig och vara nöjd med att ha det kortet på sitt körkort i evigheters evigheter.

Blev påmind om att det var körkortsteoriprov idag, vilket jag lyckats förtränga någonstans mellan kaffet och kajalen.

Suckade.

Åkte iväg och var på vägverket först av alla.
De som känner mig och mitt neurotiska beteende är inte förvånade. Till er andra kan jag bara säga att jag är...lite stressad och HATAR att vara sen, vilket alltid leder till att jag är...vansinnigt tidig.

Tog tre kort.
På samtliga ser jag ut som en Polsk-Ukrainsk straffånge som rökt på för mycket. *mummel mummel*

Gjorde provet efter att ha bevisat att jag verkligen var jag med både pass och intyg på namnbyte, samt skrivit under på den streckade linjen. Jag har inte vant mig vid efternamnet än, vilket gör att jag liksom kombinerar mitt gamla och mitt nya så att det mer ser ut som Thomsönn.. *mummel*

Klarade provet!!!!
Visste väl jag att man ska kunna regler och sånt grejs!! 57 rätt av 65 möjliga. Kravgränsen ligger på 52. Inte så illa pinkat av en morgontrött dyslektiker :)

4 kommentarer:

Stifflert sa...

Heja heja! Grattis!! och HA HA HA HA HAAAAA Vilket roligt inlägg!

Jenny. sa...

Hahaha, grattis som FAN!!

Anna Tiger sa...

Grattis gumman!!! Det gäller att ha selektivt fotografiskt minne. Kanske gå på audition för Heroes nästa år. Jag tänkte söka till En annan del av Köping.

Lena S sa...

WOW! Missade det här. Grattis!!