onsdag 12 september 2007

Fick världens bästa present igår!!

...av världens bästa kille!

Vad jag fick? *ler*
Jo jag fick ett årskort som gäller för både gruppträning och gym!!! helt sjukt bra! (Grynet-sjukan slår till igen)

Jag drog iväg idag på lunchen och utnyttjade det. Faan vad skönt det var! Tog en powerwalk ner på stan (30 min) som uppvärmning, sedan var det Core i 30 minuter och sedan ställde jag mig på elipsmaskinen och "sprang" 4.5 km. *stolt*

För er som inte vet det så är faktiskt träning oxå hjärngympa :)
När man tränar frigörs endorfiner och endorfiner gör dig gladare samt verkar avstressande. Så man blir alltså inte bara starkare, friskare och får bättre kondition man blir även gladare som människa!

Jag måste erkänna att jag brukar vara lite seg när det gäller att ta mig till gymet, men detta gym har en liten TV i varje maskin, så det är bara att plugga in hörlurarna och kolla på favvo-serien medan man springer halvmilen :) ...skulle kunna göra en reflektion om MTVgenerationen här... men jag låter bli.

Tjipp!

3 kommentarer:

Jenny. sa...

Jag vill också...

Lena S sa...

Näääääää. Helvete å. Vilken lyx. Det är ju skittråkigt att stå längre än 1 km på löparbandet. Vi har ingen tv, inte ens en vanlig. Bara rutten musik i högtalare. Måste inhandla en mp3 snart.

Vilken hejdundrande start du gjorde, det var inte dåligt att först promma, sen köra pass och sen springa också. Pretto-Helena. Jag ska klå rej. Rent mängdmässigt alltså. Vänta bara, jag ska bara träna upp mig så jag kan lyfta mer än 8 kg i biceps...ehe...

Anna Tiger sa...

HEJA HEJA HEJA!!!!!!!
Vilken present alltså. Nu är det bara köra i den mörka hösten. Bra att man kan låtsas vara med i glamour medan man springer för blotta livet. *spring medan tid är, Ridge!*
Såg du Heroes föresten? KUNG!!