torsdag 13 september 2007

"I'ts like I always say, when you gotta blow it you gotta blow it."

Jag var så pigg och glad efter träningen igår att jag åkte iväg och tränade igen på kvällen :) Ställde mig på maskinen och glodde på TV i en timme...så totalt "sprang" (kallar man det för att springa när det är en elipsmaskin..eller heter det typ nå't i stil med elipsade...? *ler*) jag i ..håll i er... 12 km igår!! plus prommisen och coren..
har lite träningsverk idag, men det är inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. :)

Jag tänkte dra på stans enda dansaerobocspass ikväll (man vet att man bor i bakvattnet när passutbudet är begränsat till Aerobics, Step up och Core och när de precis börjat med något så häftigt som Yoga och PSI..Ska inte ta ihjäl mig dock..

I helgen ska jag bli bortrövad av världens bästa Stefan :)
Jag har ingen aning om vart vi ska.. superspännande!!

Inga kommentarer: