torsdag 9 juni 2011

Längtar..

Jag har så mycket roligt att se fram emot i sommar att det är svårt att inte småfnissa när jag tänker på det!

Jag ska på minsta syrrans spring-ut i helgen. Nästa helg ska jag på namngivningsceremoni för min första systerson :) ...ska sjunga något..vet inte vad (tar gärna emot förslag & erbjuder...en öl eller sju i nya huset som belöning som belöning). Däremellan ska vi flytta in i nya huset. Hur vi ska hinna med allt är en gåta. Helgen efter det ska vi ha inflyttningsfest på självaste midsommarafton. Man "måste" tydligen ha sill på midsommar? Jag som trodde att det skulle räcka med fantastisk mat & grillat & alkohol i överflöd...men tydligen - sill.
Sedan skulle man kunna ha åsikter om att en annan skulle kunna ta det lite lugnt, men jag tänkte att det är läge att fixa lite med huset (tapeter, möbler, tavlor och annat lullull) och så känner jag att jag verkligen vill komma igång med cyklandet igen. Och så vill jag surfa också!

Så här kul hade jag förra året :)

...och så ska vi försöka segla ner segelbåten i sommar också....och så ska jag hitta ett jobb..

En helt vanlig sommar.. typ..

Inga kommentarer: