söndag 6 april 2008

Slalom 2

Nu har här köpts utrustning!! Skidorna var dock inte monterade och klara till helgen eftersom de var tvungna att beställa bindningarna och de hade inte kommit i fredags :/

Istället sladdade jag iväg med mina nya pjäxor och hyrde skidor även denna gång. Skidorna var skit. Det var jag-ska-ploga-i-backen-efter-mina-barn-
och-kommer-aldrig-egentligen-faktiskt-åka-slalom-skidor.
. som dessutom var aningens för korta (vilket gör dem sladdriga vi högre hastigheter) eftersom jag tydligen är av den populäraste längden.. *mummelmummel* och saknade glid. Jag åkte störtlopp och Världens-Bästa-Stefan sladdade ändå förbi mig i vackra svängar.


Men kul var det :) Pjäxorna kommer att ta ett tag att åka in, men de kommer att bli riktigt bra några dagar in på nästa säsong.

Jag dog på eftermiddagen... av trötthet. Mina ben orkade inte... men guuuuud så kul!!!

Inga kommentarer: