torsdag 10 april 2008

En riktigt bra dag!

En dag som började lite halvtaskigt (med att jag var tvungen att kliva upp ur sängen) har bara blivit bättre och bättre! :) Chefen på Stadium kom och gav mig cred, hemsidan är snart helt klar och har fått fullt med intressanta förslag och möjligheter som bara liksom landat i mitt knä under dagen. Jag kan inte riktigt greppa det faktiskt, det är för bra och för mycket på en gång liksom. Just nu sitter jag här supertrött och glad.

.... nu ska de bara ringa och säga att Stadium har tagit ledigt imorgon. Jag är inte direkt peppad på att jobba 8-19...

2 kommentarer:

Lena S sa...

Du jobbar å står i och tänker rätt. Det är därför såna bra saker händer. Allt är ditt eget verk... Se "The secret law of attraction", så fattar du. Finns på tuben.

Helena sa...

Åh... vad fin du är Nenne :) Tack så mycket det värmde.