söndag 27 januari 2008

Vad ska man skriva om?


Jag har inte skrivit på ett tag.. massor har hänt, men inte mycket som är intressant nog att blogga om..

Jag har i alla fall varit och klippt mig :) Jag klippte av över en decimeter och kände på en gång att det var helt rätt. Jag ser både piggare och yngre ut. Jag hade ju ganska långt hår innan och även om jag klippt bort mycket så är det fortfarande axellångt. En ordentligt uppklippt piffig frisyr - ska sätta in en bild när jag har skaffat ny mobil som kan synka med min MacBook..

Vad mer..?

Vi hade personalfest på stadium. Det var askul!! Det är roligt att upptäcka att de man jobbar med är helt galna ;)

Det är 22 dagar kvar till Thailand.




Har flera erbjudanden om spelningar och det är riktigt kul att det håller i sig.




Jag och Världens-Bästa-Stefan åker till Göteborg nästa helg. Jag ska träffa lite folk och promota showen, det ska bli riktigt kul. Sedan har vi hela helgen på oss att shoppa, festa, gå på Frölunda - AIKmatchen och njuta av den underbara staden.




Helgen efter det är det fest och på måndagen den 18:e åker vi alltså till Thailand!
Vi var och inhandlade snorklingsutrustning idag. Jag har även köpt 3 nya bikinis och kommer totalt att ha med mig 5 *skratt*



2 kommentarer:

Lena S sa...

Annars kan man göra som jag, skriva om totalt meningslösa saker...

Vad som helst kan ju faktiskt hända bikinisarna! Ett band går sönder, en del försvinner spårlöst, en del går sönder mot korallreven och en har det läckt ut solkräm på. Över hela.

Och då har du bara en kvar.

Helena sa...

Hahaha...ja, tänkte inte på det... kanske borde köpa ett par till...?